Nowa taryfa ubezpieczeń OC w HDI Asekuracja

Od 7 lutego 2012 r. HDI Asekuracja TU S.A. wprowadza nową taryfę na ubezpieczenia komunikacyjne. Nowa taryfa ma pozwolić ubezpieczycielowi zaoferować zindywidualizowaną składkę dla każdego kierowcy, docenić najbardziej lojalnych klientów i zwiększyć udział w runku zgodnie ze strategią towarzystwa.

„Nowa taryfa to nowoczesne rozwiązanie opracowane na podstawie wielopłaszczyznowych analiz z wykorzystaniem zaawansowanych metod statystycznych, podobne do tych stosowanych w wielu krajach zachodnich jak chociażby w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu możliwe jest dopasowanie ceny indywidualnie dla każdego klienta” – podkreśla Maciej Friedel, Członek Zarządu HDI Asekuracja.

Dużą zaletą nowej polityki taryfowej mają być zniżki dla klientów, którzy zdecydują się ubezpieczyć w HDI Asekuracja nie tylko samochód, ale też wykupią ubezpieczenie HDI RODZINA, HDI PODRÓŻ, NNW, UBEZPIECZENIA ROLNE czy zdecydują się rozszerzyć obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne o dobrowolne ubezpieczenia takie jak: HDI AUTO CASCO, HDI MINI GAP, HDI OPONY, HDI SZYBY, HDI ASSISTANCE, HDI OCHRONA PRAWNA.

„Zależy nam na premiowaniu i docenieniu naszych dotychczasowych klientów. Dzięki narzędziom zastosowanym w nowej taryfie możemy zapewnić lojalnym klientom korzystną cenę – w stosunku do oferty innych ubezpieczycieli” – mówi Roman Lesiak, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Masowych HDI Asekuracja. „Nowa taryfa to także możliwość wykupienia opcji OCHRONA ZNIŻEK ZA BEZSZKODOWY PRZEBIEG UBEZPIECZENIA. Obecnie dzięki weryfikacji przebiegu ubezpieczenia w bazie danych UFG, system zniżek za bezszkodową jazdę jest coraz bardziej szczelny. Zdajemy sobie jednak sprawę, że każdemu może zdarzyć się szkoda, dlatego przygotowaliśmy taką opcję. Dzięki OCHRONIE ZNIŻKI klient zachowa posiadaną zniżkę pomimo szkody.”

Zdaniem przedstawicieli ubezpieczyciela nowa polityka taryfowa pozwoli również docenić nowych klientów, którzy mogą się poszczycić bezszkodową historią ubezpieczenia zdobytą w innych towarzystwach ubezpieczeniowych i zaoferować im atrakcyjną cenę polisy. Ubezpieczyciel podkreśla również starania o jak najlepszą lojalność klienta, którą chce osiągnąć między innymi poprzez ciągłe doskonalenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych.

„Istotny jest (…) serwis posprzedażowy, dlatego w ostatnich latach wdrożyliśmy wiele nowych narzędzi wspierających proces likwidacji szkód, poprawiających proces obsługi Klienta i skracających czas likwidacji szkody. Dokonaliśmy centralizacji struktur, tworząc wyspecjalizowane Centra Likwidacji Szkód. Uruchomiliśmy infolinię, a także wprowadziliśmy internetowy formularz zgłoszenia szkody, aby podnieść satysfakcję klientów z procesu zgłaszania szkody.” – mówi Maciej Friedel, Członek Zarządu HDI Asekuracja.










Linki

Informacje