Warta promuje ubezpieczenia komunikacyjne

Od początku października możemy zobaczyć nowe reklamy telewizyjne Towarzystwa Ubezpieczeniowego WARTA, które postanowiło przypomnieć klientom o swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. W poprzednich reklamach Warta podkreślała przede wszystkim dostępność zniżek i ofert promocyjnych. W najnowszej kampanii głównym przekazem jest szybka likwidacja szkód z ubezpieczenia autocasco.


Kampania będzie prowadzona nie tylko w telewizji, ale również w outdoorze, Internecie oraz poprzez działania BTL. Dodatkowo towarzystwo zapowiada niestandardowe akcje promocyjne w centrach handlowych oraz komunikacji miejskiej.

Cały czas nie wiadomo jaka przyszłość czeka Wartę w związku z kłopotami finansowymi belgijskiej grupy KBC, obecnego właściciela Warty. W związku z koniecznością spłaty długów KBC szuka nabywcy dla Kredyt Banku oraz być może Warty. Firma nie udziela jednak daleko idących informacji, a analitycy podkreślają, że KBC może sprzedać Kredyt Bank łącznie bądź osobno. W gronie chętnych na Kredyt Bank wymieniany jest hiszpański Santander, Wartą zainteresowana jest ponoć francuska AXA.










Linki

Informacje